•.•عــآشــقـانــہ تـریــט سکوتــ سـرב•.•

•.•عــآشــقـانــہ تـریــט سکوتــ سـرב•.•

حرف دل..............................

 

اگه عاشق یه نفر باشی و همه زندگی و اینده ات رو فداش کنی

 

بعد بهت بگه دوستت نداره چیکار میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

  • ....... ....

نظرات  (۲۰)

درجا خلاصش میکنم من اعصاب مصاب ندارم تازه ازتیمارستان مرخص شدم
پاسخ:
اوووووووووووووف بدبخت اونی که عاشق توبشه...
انقد احمق نشدم که الکی ایندمو فدای کسی کنم که بدونم دوسم نداره
پاسخ:
توکه اولش نمیدونی دوست نداره بعد میدونی....
  • مـــ ــ ـــ ـهــ ـــ ــــ ـــســ ـــ ــــ ــا ...
  • نمیدونم

     

    شاید خودکشی

    شاید گم و گور شدن تا ابد...

     

    شاید...

     

    نمیدونم...

    پاسخ:
    به نظرمن تواصلا عاشق نشی بهتره..
    کاری نمیکنم ........ ب زندگیم ادامه میدم... حال میکنم.... گور بابای دنیا..... بهشم فک نمیکنم........ کلا بی احساسم.......... اخه از این اتفاقا واسم افتاده
    پاسخ:
    ایول...........
    کسی که دوست نداشته باشه از همون اول پیداس
    پاسخ:
    نه اصلا اینجوری نیست...
    همینجوریهههههههههه
    پاسخ:
    نووووووووووووووچ.....
  • مـــ ــ ـــ ـهــ ـــ ــــ ـــســ ـــ ــــ ــا ...
  • همین کار روهم میکنم

    امید وارم تا اخر عمر عاشق کسی نشم

    به نظرم اصن عشق وجود نداره

     

    پاسخ:
    عاشق که میشی ولی امیدوارم طرف ولت نکنه که خدامیدونه باخودت چیکارمیکنی...
    وجودداره البته منم وجودعشق واقعی رو باورندارم..
    تنهاراه اینکه نکشمش اینه که عاشقم بشه وگرنه........
    پاسخ:
    اوووووووووه خدای من...
  • مـــ ــ ـــ ـهــ ـــ ــــ ـــســ ـــ ــــ ــا ...
  • این دختر پسرای 17-18 ساله م که میان حرف از عشقو عاشقی تو مجازی میزنن

    (البت دور از جون شما)

    چس ناله میکنن

    پاسخ:
    ایناکه بعله..
    کلاچرت تحویل هم میدن...
    این حرفتون روکاملا قبول دارم...
    کوفتو نوچ حالا هی من میخوام خوب باشما   من میگم همینجوریه بگو چشم

    توجه کردین من اخیرا اخلاقم خوب شده؟

    پاسخ:
    اولا درست صحبت کن.
    چراهمیشه حق باتوباشه؟؟؟
    نه توجه نکردم....
  • مـــ ــ ـــ ـهــ ـــ ــــ ـــســ ـــ ــــ ــا ...
  • عارفه حرفتو کاملا قبول دارم

    هرکی دوست نداشته باشه از اولم معلومه

    هرچقدرم ک تظاهر کنه

    پاسخ:
    ولی کسیای هستن که تاوسط راه کسی روازته دلشون دوس دارن ولی به دلایلی اونو ول میکنن. .
    اوووف
    چون من همیشه حرفه درستو میزنم ببین مهساهم تایید کرد حرفمو
    از بس که تو بی دقتی
    پاسخ:
    بروبابا..
  • مـــ ــ ـــ ـهــ ـــ ــــ ـــســ ـــ ــــ ــا ...
  • خوش بگزره شبتون شیک

    خدافظ

    پاسخ:
    همچنین.
    بای.
    من کلا بی طرفم .حق هم نه باعاریه نه اقا احسان حق باخودمه همتون همون کاریوبکنیدکه من میکنم.
    ادم عمرشوکه ازسرراه نیاورده....
    پاسخ:
    هه
    متاسفم برات هه

    همچنین ابجی مهسا خدافظ

    منم رفتم همگی خدافظ مخصوصا عشقم نازی جون شبت بخیر
    پاسخ:
    براخودت متاسف باشی بهتره....
    خدافظ عاریییییی جوننننننن شبتتتتتت خوشششششششش.بای باییییی
    پاسخ:
    اووووف.
    اوووووووف
    پاسخ:
    :(
    من تصمیم گرفتم عاشق نشم چون اونطوری که شماها شکست میخورید و افسرده میشید واقعا ادم میترسه عاشق شه. 
    پاسخ:
    همه عشق هاکه بدنیستن..
    نمیدونم شاید کشتمش شاید با این موضوع کنار اومدم
    پاسخ:
    خداکنه کناربیای......
    یا میکشمش یا خودم میکشم راه سومی نمیشه باهاش کنار اومد.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی