•.•عــآشــقـانــہ تـریــט سکوتــ سـرב•.•

•.•عــآشــقـانــہ تـریــט سکوتــ سـرב•.•

کاش!!!

 عشق من

 

 

کاش همانند این عکس میتوانستم در آغوشت بگیرم ...!

 

 

گل من امیدوارم آغوش رقیبم برات گرم باشه......!

 

 

 

 

عشق من

 

 کاش زود تر از این ها حرف دلمو بهت زده بودم

 

  کاش 

 

... 

 

  • ....... ....

نظرات  (۹)

اخییییییییی چقدر با گذشت اخر نگفتی کیه ها
پاسخ:
کی کیه؟؟
همون که یه شب گفتی عشقم بعد اسمشو نگفتی بیشتر بگم
پاسخ:
 ها؟؟؟
عشقش منم.
پاسخ:
خخخخخ
بیو برو بابا
خودت برومامان.
نازی میکشمت
پاسخ:
خخخخخخ
اصلا حافظه خوبی نداری احسان
پاسخ:
خودم میدونم...
بیا بکش من درخدمتم.
نه دوست دارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی