•.•عــآشــقـانــہ تـریــט سکوتــ سـرב•.•

•.•عــآشــقـانــہ تـریــט سکوتــ سـرב•.•

لبخندم درد میکند

این روز ها هر جا میرسم مجبورم زورکی لبخند بزنم بخندم و هر روز و هر ساعت دروغ عالیه زندگی عالیه رو بگم

خسته شدم از لبخند اجباری

خسته ام از این که آدمای دور و برم همه بخاطر منفعت خودشون پیشم هستن

هر کی هروقت تو کارش گیر کرد یادم میوفته هروقتم خرش از پل گذشت فراموشم کرد

شاید مشکل از منه شاید من یاد ندارم دوستامو چطور انتخاب کنم

شاید قسمتم این طوریه

ولی خوشحالم از این که هیچکی حتی فکرشم نمیکنه که پشت خنده هام غمه

خوشحالم از این که خوب بلدم نقش بازی کنم و هروقت کسی دلمو میشکنه و زیر پاش خورد میکنه بازم میتونم خودم کنترل کنم و نذاشتم بفهمه چقد ناراحت شدم چقد دلم شکست

بذا همه دل شکستنمو بذارن به حساب با جنبه بودنم ولی حداقل خوبیش اینه که کسی نفهمیده من با چی دلم میشکنه و حتی غرورم هم نشکسته

خسته شدم خسته ام خسته خسته خیلی خسته.....

  • ....... ....

نظرات  (۹)

هعییییییییییییی خدااااااااا
پاسخ:
خیلی دردناکه..
اقامن دیگه کم اوردم دیگه نمیدونم چی بهت بگم تودیگه...................
پاسخ:
هه بیابرو.
من رفتم.
بااای..
خرف دل منو هم زدی
دلا نزد کسی بنشین که او از دل خبر دارد/به زیر ان درختی که او گل های تر دارد...
پاسخ:
اوووه شاعرم که شدی..
  • طاها میرویسی
  • :(
    پاسخ:
    :|
  • نرگس جهانبخشی
  • مطلب زیبایی بود
    ارامش رو واسه دل خستتون آرزومندم
    موفق باشید
    پاسخ:
    تشکر.
    همچنین...
    منم هیییییییییی روزگار
    پاسخ:
    هییییییی
    جا داره بگم 
    هییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خداااااااااااااااااااا
    پاسخ:
    :|
    خسته ام 
    مثل خیلی از بقیه ادم ها 
    خسته نباشی.
    پاسخ:
    مرسی.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی