•.•عــآشــقـانــہ تـریــט سکوتــ سـرב•.•

•.•عــآشــقـانــہ تـریــט سکوتــ سـرב•.•

.........................

مثل سهرابم و اصلا خوش نیست دلم

دلم میخواد بازم باشم خوشبین یکم

اصلا همینه که هست..

من از همون اولم توی وجودم نبوده زمینه ی ترس

نه نشده یه قدم هم پا پس بکشم

یه بارم نیومده خواب راحت به چشمم

من همینم همین همین که میبینی

همین که بعضی وقتا پای درد دلش میشینی

خوب حالام از بستن چشمام ندیدن قصدم 

همینم که هستم...!

 
 

هَرکســــــــ یا  " شبـــ"  میمیرد یا " رو

ز "


امــــــــا منــــــــ ...



" شبــــــانهــــ روز "

 

 

نقـاشــی اش خــــوب نبــود!



امـــا…



خــوب راهـش را کشیــــد و رفـــــت … !

 

  • ....... ....

نظرات  (۵)

احسان نکنه واقعا عاشقی شکست عشقی خوردی؟؟!
پاسخ:
دیگه بماند..
اره همینطوره که میگی عاری.
پاسخ:
بع دیوونه....
دیوونه بودم.:-)
پاسخ:
خوبه خودت میدونی....
ایییش میخوام نگی صدسال سیاه
پاسخ:
:)
ببخشید اگه شبانه روز میمیری پس این روحت داره باما حرف میزنه؟
پاسخ:
شایدروحمه..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی