•.•عــآشــقـانــہ تـریــט سکوتــ سـرב•.•

•.•عــآشــقـانــہ تـریــט سکوتــ سـرב•.•

خدایا به امید خودت نه بنده های بی خودت


آقآ این دخدرآیی کهـ گوششون رو میزآرن بیرون
دقیقا منظورشون چیهـ ؟ 
.
.
.

۱) من گوش دآرم شمآ ندآرین

۲) گوش من خیلی گوشهـ ... گوشهـ شمآ دمآغهـ

۳) من خیلی بآگوشم ... اصن من خود خرگوشم

۴) گوشم تو حلق شمآ

۵) شمآرت رو بگو من سرتآ پآ گوشم :| 


توصیه ی من بعضی از دختر خانوما..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
طوری زندگی کنید که وقتی سر سفره عقد، عاقد گفت : دوشیزه ی مکرمه ی پاک دامن ...دوستاتون بتونن جلو خندشونو بگیرن :)))) !!
.
.
.
.
.
+دُخدَرآی عَزیز جَنبهـ هآرو روشَن کُنید لُدفَن اعصاب ندارم ی چی میگم بیا درس کن حالا...
  • ....... ....

نظرات  (۱۱)

ایول....
پاسخ:
:)..
  • سیّد محمّد جعاوله
  • خوب خوب
    پاسخ:
    تشکر....
  • مـــ ــ ـــ ـهــ ـــ ــــ ـــســ ـــ ــــ ــا ...
  • اگه به قوله شما پاک باشه جنبه شم روشنه...
    پاسخ:
    خداروشکر..
    اها خوبه گفتی بعضیا
    تو دقیقا کی اعصاب داشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    بع پسربه ای بااعصابی فقط،فقط گاهی وقتایه کمی بی اعصاب میشم...
    احسان کار داری
    پاسخ:
    چی؟؟؟
    الان بیکاری
    پاسخ:
    بااجازتون بعله....
    گاهی اوقات ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    غیراینه؟؟؟؟
    چی بگم والا
    پاسخ:
    هـــــــــــــــــه....
    نمیای اون وبت
    پاسخ:
    الان؟؟؟
    وا خب منظورم الان دیگه
    پاسخ:
    چراالان میرم اونجا...
    اینم بدنبود,اینوخوندم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی